Parmigiana di melanzane

Categoria: Plats de verdures i fruites
Cuina: italià

Ingredients

albergínia 2 unitats
tomàquet 1 gran o 2 mitjanes
alfàbrega fresca 6-7 fulles
oli d’oliva 4 cullerades. l.
Parmesà 70 g
Mozzarella 100 g
ou 1 PC
sal pebre gust

Mètode de cocció

• La meva següent reunió amb la meva estimada Itàlia no va ser en va, cosa que va afegir al tresor de les receptes italianes. L’albergínia amb parmesà es cuina ràpidament i sense esforç, mentre que els tastadors no entenen immediatament de què està fet el plat, és tendre i increïblement saborós.
  • Talleu les albergínies longitudinalment a rodanxes d’uns 5 mm d’amplada, salpebreu-les i deixeu-les 1 hora per deixar anar l’amargor. A continuació, espremeu i fregiu cada llesca amb oli d’oliva pels dos costats.
  • Peleu els tomàquets i talleu-los a daus, passeu-los a una paella o paella, sal, pebre, fregiu-los amb fulles d’alfàbrega picades (preferiblement verdes) sense afegir greixos a foc fort durant uns 15 minuts, remenant sovint.
  • Parmigiana di melanzane
  • A continuació, passeu per un molí o tritureu-ho amb una batedora fins que estigui a la salsa.
  • Unteu la part inferior de la forma resistent a la calor (el més convenient és utilitzar-ne una de estreta i llarga, he agafat una forma de pa amb un revestiment antiadherent) amb greix amb la meitat de la salsa de tomàquet.
  • A continuació, poseu les albergínies fregides, espolseu-les amb parmesà ratllat per sobre, afegiu-hi mozzarella a rodanxes, alfàbrega picada, aboqueu 3-4 cullerades d’ous batuts. Continueu disposant capa per capa fins que s'utilitzin tots els ingredients, l'última capa, l'albergínia, aboqueu-hi la resta de salsa de tomàquet.
  • Parmigiana di melanzane Parmigiana di melanzane Parmigiana di melanzane Parmigiana di melanzane
  • Es cou al forn a 180 graus durant uns 30 minuts.
  • Espolvoreu amb parmesà ratllat quan serveixi.
  • El plat se serveix tant calent com fred.
  • Parmigiana di melanzane

El plat està dissenyat per

3 racions

Hora de cuinar:

1 hora

Nota

Ara una mica d’història. Aquesta vegada el viatge va ser a Venècia i els seus voltants. Cansats després d’una caminada de 8 hores a Venècia, vam tornar al petit poble de Mestre (on vam parar durant el viatge). Simplement, no teníem forces per anar a sopar a un lloc llunyà i vam anar fins a la pizzeria més propera, que va resultar ser un petit restaurant familiar. El públic era majoritàriament local, però les cambreres, amb gran sorpresa, ens van rebre amb una salutació purament russa. Després de parlar, ens vam assabentar que les noies van emigrar de Rússia a Itàlia i han estat treballant en aquesta pizzeria des de fa més de 9 anys, estan absolutament contents i adoren el seu amo, un napolità d’edat avançada. Vam demanar tot el més deliciós (és clar). Parmigiana di melanzane ens ha causat una impressió duradora. Vaig començar a preguntar primer, després a demanar i després a exigir que compartís la recepta. Quan les pobres noies es van adonar que no deixaria enrere, van trucar al propietari. Vaig pensar que la fortalesa s’havia esfondrat, però no hi era. Explicant barrejat en el dialecte anglès-italià (sí, sí, i això es pot inventar quan mooooolt nnnada), vam acordar que si demà venim a sopar, ell em deixarà entrar a la cuina i prepararé personalment un plat en la meva presència, el meu recordeu-ho tot (és clar, ho vaig escriure).
En general, comparteixo amb vosaltres una recepta suplicada en una lluita desigual. Gaudeix de la cuina!

Ikra
Karamarcat immediatament. Aquesta tardor estic malalt de les albergínies. I després hi ha menjar italià! Gràcies!
Ira, a la teva salut!
Rada-dms
I tinc albergínies !!! Demà provarem aquesta versió de Parmigiana !!! I llavors van quedar totalment adormits!
Benvingut! Quina màscara tan bonica !!! Gràcies!
Kara
Ol, gràcies pel consell! Puc escriure les meves impressions al vostre tema sobre Itàlia?
Rada-dms
Kara, deixeu-me acabar ràpidament sobre Sardenya per les vacances i després començarem cap al nord, si no, la confusió anirà, oi? i mentre preparis el text, estaré molt content! O, si voleu, escriviu el vostre propi informe.
Per descomptat, esperaré!

Totes les receptes

© Mcooker: les millors receptes.

mapa del lloc

Us aconsellem llegir:

Selecció i funcionament de fabricants de pa