Albergínies misterioses

Categoria: Plats de verdures i fruites

Ingredients

albergínia 2-3 peces (~ 700 gr)
ous crus 2 unitats
ceba 2-3 peces
pebre amarg 1 beina petita (generalment al gust)
bolets (podeu prendre qualsevol - frescos, congelats, secs) és difícil de dir per pes, els bolets no espatllaran el gust
Tinc boletus congelats 750 g
ghee 60 - 70 g
crema agra 2-3 cullerades. l
suc de llimona 0,5 unitats
vinagre balsàmic 2 cullerades. l
sal gust

Mètode de cocció

• Albergínies misterioses
  • 1. Peleu les albergínies i talleu-les a daus amb un costat d’1,5 - 2 cm. Jo les tallo a Nayser + a la reixeta més gran amb daus.
  • 2. Trenqueu els ous en un bol i agiteu amb una forquilla fins que quedi homogeni, sense necessitat d’afegir res: ni llet, ni sal, ni pebre.
  • 3. Aboqueu els daus d’albergínia en una bossa de plàstic (això és el més convenient: no cal rentar-lo més tard i ocupa un mínim espai a la nevera), ompliu-lo d’ous, lligueu-lo en un nus i agiteu-ho tot bé per embolicar-lo. Ho deixem a la nevera una estona: n’hi haurà prou amb una hora, tot i que estarà allà tota la nit. Doneu la volta un parell de vegades fins i tot per a la impregnació.
  • 4. Mentre les albergínies es col·loquen a la nevera, piqueu la ceba i fregiu-la a foc lent fins que es faci fosc. Remenem de vegades per no cremar-nos.
  • 5. Tan bon punt la ceba s’enfosqueixi, afegiu-hi bolets, tallats a trossets, és molt convenient fer-ho amb tisores de cuina). Si prenem bolets secs, poseu-los en remull primer. Continuem sofregint 5-10 minuts més.
  • 6. Ara afegiu-hi crema agra, remenant-la amb aigua de sota els bolets (no malgasteu el bé) i deixeu-ho coure a foc lent fins que el líquid s’absorbeixi parcialment i s’evapori parcialment.
  • 7. Saleu, trossegeu el pebrot, combineu-ho amb la ceba i els bolets.
  • Albergínies misterioses
  • 8. Aboqueu les albergínies de la bossa en un bol i, si hi ha líquid, escorreu-les.
  • 9. Després d’escalfar l’oli en una paella a una temperatura força alta, sofregiu els daus d’albergínia, donant-los la volta de tant en tant per fregir-los uniformement. Al mateix temps, intenteu separar les peces enganxades perquè no quedin grumolloses, sinó cadascuna per separat. Cal fregir en diverses etapes per obtenir una crosta agradable.
  • 10. Només queda barrejar la ceba amb l’albergínia a la mateixa paella, esprémer-hi mitja llimona, afegir-hi un parell de cullerades de vinagre balsàmic i sal fins que quedi sal si no hi ha prou sal.
  • Escalfem aquesta meravellosa barreja durant uns minuts perquè tots els ingredients siguin amics.
  • Es pot consumir tant calent com fred.
  • Que aprofiti!

Nota

Aquestes albergínies, tallades a trossos i cuites de manera especial, per tastar la primera vegada, no es reconeixen immediatament. Un cop provat aquest plat, podeu assumir diferents coses: carn, bolets i alguna cosa més. I poques vegades algú sap immediatament que les albergínies són presents al plat.

Les albergínies són plantes herbàcies vegetals anuals de fins a 1 m d’alçada amb fulles ovalades lobulades pinnades o enteres i flors morades.

Pàtria Índia. Conreat a tots els continents; a l'antiga URSS - principalment a Ucraïna, a Moldàvia, a la regió del Baix Volga, al nord del Caucas, a les repúbliques del Caucas i d'Àsia Central.

Les fruites joves-baies a l'edat de 25 a 40 dies s'utilitzen per a l'alimentació (mentre que les llavors encara no s'han endurit). Les fruites madures es tornen rugoses i les fruites molt joves són baixes en sucre i insípides. Els fruits són en forma de pera o cilíndrics, pesen fins a 2 kg, de color porpra, groc amb ratlles marrons, verds, amb polpa densa blanca o verdosa. Contenen fins a 4,6 mg% de sucres, moltes substàncies de pectina i àcid fòlic, 238 mg% de potassi, 34 mg% de fòsfor.

Les albergínies es poden utilitzar per a la dietoteràpia de diverses formes d’obesitat, ja que tenen un valor energètic baix: 24 kcal per cada 100 g de producte.S’utilitzen fregits o bullits, guisats, carn picada, caviar, en escabetx, salats, secs.

Les millors varietats són Delicacy 163, Donskoy 014, Early nano 941, Long purple 239.

Gaby
Nilochka, vaig ser el primer a madurar les albergínies misterioses, súper, m'encanten les albergínies. Gràcies per la interessant recepta.
Husky
Nelyaquina recepta interessant !! quina preparació d’albergínia poc habitual !! Ah, és una llàstima que ara no siguin a casa. En cas contrari, ara mateix les marinaria amb un ou. I ho hauria cuinat. Provocat directament mirant la nit.
Haurem d’esperar el matí i anar corrents a la botiga.
nila
Vika, Ludmila! Estic molt content de tractar-vos entre els primers amb albergínies tan delicioses.
Per a aquells que no tinguin cap problema amb els bolets, aquesta recepta és un regal del Déu. Ho hem de fer amb xampinyons o bolets d’ostra.
Aquí vaig entrar al súper bolet per accident, vaig pensar que tiraria patates. I després vaig recordar aquesta recepta.
kavmins
interessant)) una recepta molt inusual, tots els ingredients hi són, demà cuinaré
GRÀCIES!
Tumanchik
Una recepta molt bona i interessant per a Nel! Moltes gràcies, sens dubte ho conservaré!
Cançó
nila, Nelechka, tan saborós! M’encanten les albergínies. Demà compraré uns bolets i els cuinaré segons la vostra recepta.
Bul
nilaGràcies Nelichka, és la primera vegada que veig una recepta d’aquest tipus! Molt interessant! Segur que el cuinaré!
Em pregunto què dóna l'escabetx d'albergínia? Probablement l’amargor desapareix?
nila
kavmins, Ira,Anya Julia, gràcies per passar per aquí i apreciar!
Noies, m'agradaria escoltar comentaris reals d'aquells que són els primers a cuinar aquest aperitiu, amb bolets autèntics i deliciosos. Malauradament, no puc apreciar aquesta recepta. També provaré, per descomptat, amb bolets, com té de gust.
I així ... no vivim en una zona de bolets.
No ... segur que tenim valencians boletaires que recullen bolets fins i tot en plantacions. Però la nostra zona industrial està donant els seus resultats. I fins i tot anant al Khortitsa ecològic, hi ha un risc d’intoxicació de bolets. Tan aviat com arriba la temporada de bolets, només se sent que hi ha de nou víctimes. Segons tots els mitjans, només diuen que està prohibit recollir bolets aquí.
Per tant, vaig deixar de comprar bolets de les mans fa molt de temps, fins i tot dels occidentals assecats amb una corda. I a la majoria de les nostres botigues, és una gran sort trobar bons bolets.
M’encanta qualsevol plat amb bolets, però estic acostumat a prescindir d’ells
Cita: Bulia
Em pregunto què dóna l'escabetx d'albergínia
Julia, les albergínies s’han fregit durant molt de temps amb l’addició d’ous. Ja sigui només ous crus picats en blau i massa cuits. O simplement fregits de color blau amb ceba i, a continuació, afegiu-hi ous bullits i picats i maionesa.
Molt saborós! I els ous donen el sabor i la característica escorça fregida.
taniakrug
nila, Nelya! Genial recepta! Just a temps, l’albergínia és plena i la voleu cuinar d’una altra manera. Crec que aquesta recepta és per a mi
T’entenc sobre Zaporozhye, jo mateix vinc de Melitopol, sovint et visitem
taniakrug,
Tanya, serem amics de la desgràcia
Ens encanten molt els bolets i el meu marit és tan bielorús en general i coneix el gust d’un bolet real. Per tant, no reconeix els xampinyons, que no tenen gust artificial. Però no menjarà els bolets comprats al nostre basar.
Recordeu com abans teníem barrils plens de bolets salats a tots els nostres mercats de verdures i fins i tot al basar? On van anar
Ehhh ... la vida era abans
taniakrug

I ningú no tenia por de comprar-los
Elya_lug
nila, Nelya, una recepta molt interessant. Avui cuinaré, però sense bolets, també hi tenim una emboscada completa, tampoc hi ha xampinyons i ostres.
Lorrys
Gràcies per la bona recepta. Sí, els bolets són deliciosos, és clar. Però sóc jo qui em vaig enverinar amb bolets. El meu veí i jo vam decidir fer-ho al vespre, vam obrir el pot ... És terrible recordar-ho. Més tard van dir que si no fos per aquesta pila ... Des de llavors, només he menjat xampinyons. I fins i tot al cap d’un parell d’anys només vaig poder provar-ho. Però m’encanten molt els bolets. Segur que en prepararé de blaves. Jo no els menjo jo, però la meva mare sempre s’asseu.
gala10

Quina recepta tan bona!
Cita: nila
que no té cap problema amb els bolets
Tenim, no tenim cap problema !!!! En tenim molts al bosc!
Ah, puc imaginar les cares dels meus amics quan els faig gaudir d’aquesta deliciosa ...
Gràcies, Nelichka!
ang-kay
I faig això, només sense bolets. Confirmo que és molt saborós!Nelya, gràcies per portar aquesta recepta aquí. Cal provar-ho amb bolets.
Premier
Cita: nila
M'encantaria rebre comentaris reals d'aquells que
Practico aquest tipus de cuina d'albergínies, només sense bolets, però en lloc de bolets.
Barrejo l'albergínia amb els ous i refrigero durant la nit. Al matí, 2 ous s’absorbeixen completament en 700 g d’albergínies i els podeu fregir tranquil·lament en una petita quantitat d’oli vegetal. Després d’haver absorbit un ou, pràcticament ja no absorbeixen oli. Per no quedar-se sec, al final hi afegeixo 2-3 cullerades. l. crema. Bé, i herbes, condiments.
Ràpid, saborós i no molest!
Però en el vostre, Nelya, la recepta principal són, per descomptat, els bolets. Albergínia així per volum.
Lorrys
Cita: Premier

Ràpid, saborós i no molest!
Viu i aprèn ... i moriràs com un ximple. què sou bones companyes noies. com he après molt aquí. moltes gràcies. el que comparteixis.
Premier
Cita: Lorrys
Viu i aprèn...
Aquí, Larissa, tens raó!
Al nostre món divers, sempre hi ha menjar que encara no heu tastat.
lappl1
Nelechka, gràcies per la recepta! Meravellós! Un agraïment especial per la idea de preparar albergínies en un ou. A la meva recepta preferida, cal submergir-los en un ou: jo banyo cada cercle. Ara sabré com millorar i accelerar el procés. I, per descomptat, repetiré la vostra recepta. Gràcies, carinyo !
Tancha
Afegiu un marcador sense ambigüitats. No hi ha bolets, faré més cebes, i al final de la crema agra i l'all.
nila
Elyabé, està bé, si no hi ha bolets. Es pot condimentar condiments de bolets? I esperareu bolets ... i no només bolets .... també hi haurà vacances al vostre carrer !!!!!!
Larissa, quin horror, que bé que va sortir ... També vaig escoltar en nosaltres molts casos que a la taula quan adults i nens menjaven bolets, una pila salvava adults. Per alguna raó, els bolets s’han convertit en molt perillosos aquí.
Galina, Àngela, Olya, Galina, Àngela, Olya, Tancha, intenteu tractar la vostra família i amics! I estaré molt satisfet que la meva recepta sigui útil per a algú.
Ludmila, les vostres torretes d'albergínia també van ser un descobriment per a mi. Així que estem deixats Construït He fregit torretes més d’una vegada, però ara tinc una idea. Però, què passa si no submergeix els cercles de la recepta, però remulla els ous durant un temps en una xerrada?
Acabo d’arribar del mercat, vaig comprar bolets per a albergínies misterioses i volia fer les vostres torretes. Potser avui intentaré remullar-la per endavant.
Cita: nila
Nelya, tens una gran idea! La vaig agafar amb totes les mans i els peus. Així doncs, les torretes estaran llestes molt més ràpidament.
Gràcies per fer la meva recepta d'albergínia. i definitivament ho faré segons vosaltres, sobretot perquè hi ha molts bolets al congelador. Només queda comprar albergínies. I feu un descans de les torretes. I les d’ahir encara són a la nevera.
Gràcies de nou per la misteriosa recepta. Recepta noble!
Cita: lappl1
Canvio les albergínies del jardí per autèntics bolets del bosc
lappl1
Nelya, cap problema! Però només per recollida automàtica.
nila
Vaig a recollir ràpidamentAlbergínies misterioses
Així que la caça per visitar l’interior rus, respira l’esperit rus
lappl1
Nelechka, Estic esperant ... Ho aconseguiràs de tot: el rerepaís, l'esperit i els bolets ..
Gaby
I vull tant el rerepaís com l’esperit i els boletsyyyy, també puc ...
Lyudochek, estic de visita, també vaig recordar haver provat una tassa de te d’herba.
lappl1
Vikulyayayaya, amor, vinga, vinga! Sempre content de veure't! Oferirem a tothom ...
Gaby
Lyudochek, gràcies, estimada, per la invitació. Tinc moltes ganes.
Husky
Nelya, Nelechka !!! Ho vaig fer !! El teu enigma !!! El marit i la filla estaven resolent.
El marit va dir que sentia només bolets. Tot i que tenia la meitat de la mida d’una albergínia !!
La meva filla va menjar una porció, després va anar a la cuina amb una paella i va menjar directament de la paella. Jo dic: "Tingueu consciència. Poseu-la en un plat". Això
diu: "No puc, és molt saborós". Així que complau a tothom. Encara no tinc gendre. Està en camí. També és un amant de tot allò inusual. Em puc imaginar com li agradaria. Doncs res !! Aquest plat ara serà un hoste freqüent a la nostra cuina.
El més important és trobar albergínies. En cas contrari, aquest matí he anat corrent a la botiga, però no ho són. Vaig passejar per 4 botigues i .... no !! Vaig haver d’anar al mercat.
Bé, en realitat aquest és l'enigma en si mateix !!

Albergínies misterioses

Oh oh !! Vaig escriure molt, i el més important, no ho vaig dir !! Nelechka, moltes gràcies per la recepta !!
Aquí està !!!
I sí, i tenia bolets d’ostra.
Cita: Gabi
gràcies, estimada, per la invitació. Tinc moltes ganes.
Vikulya,
Cita: Husky
ho va fer !! El teu enigma !!! El marit i la filla estaven resolent.
Husky, Luda, quin bonic enigma va resultar!
Gaby
Husky, una foto molt bonica i sembla que hi hagi carn fregida, com el porc. Si em van mostrar una fotografia i em van preguntar, endevino què hi ha capturat? Jo respondria a aquesta carn. Perdoneu-me per les meves associacions.
Tumanchik
Jo també menjaria el barret que aquesta carn està fregida. I també vaig omplir les albergínies amb un ou i les vaig ficar a la nevera. També descongelo els rovellons. Afegiré pit de pollastre al corrent, només per raons de quantitat i sacietat. En cas contrari, una hora més tard, tothom a la cuina tornarà a empènyer i robar galetes. I serviré amb ordi, cebes fregides i pastanagues.
Respecte husky!
Nelya: la recepta va anar a les masses!
Husky
Noies, gràcies a tots pels avantatges i la valoració del meu enigma. O més aviat no el meu, sinó preparat per mi.
Em vaig oblidar d’escriure dos matisos més.
Per a una quantitat de 800g d’albergínies, dos ous em van semblar una mica.
No vaig tenir temps de sacsejar les albergínies en una bossa amb ous (vaig mirar la foto de la Nelia, hi ha molt líquid, però no en tinc) quan van desaparèixer (ous) en algun lloc. Les albergínies estaven seques. Vaig decidir afegir-ne dos més. Aleshores ja semblava una foto de Nelia.
I més enllà. En lloc de dues cullerades de vinagre balsàmic, he abocat dues cullerades de salsa de soja. Quan em vaig adonar que hi havia alguna cosa malament, vaig afegir dues cullerades de vinagre. Molt saborós. El marit sempre arriba a la paella per besar-se una vegada i una altra. Va dir que li agradaven molt les albergínies (li vaig explicar el secret). Tot és tan cruixent com els bolets.
lappl1,
Lyudochka, per la qual cosa Vika i jo vam estar embalats en una visita per buscar bolets i, sobretot, per prendre el te Koporsky. Aquí és on tastaríem i beuríem aquest misteriós te. I no caldrien cent grams.
Husky,
Lyudmila, quina endevinalla tan bonica que tens. He mirat la foto i volia, avui no he tingut temps de cuinar-la amb xampinyons, he tancat els tomàquets tot el dia. Sí, i l'endevinalla d'ahir només es va acabar al matí.
Moltes gràcies per provar-lo i apreciar-lo amb bolets d’ostra. Tenim aquestes coses a granel, així que també les compraré.
Tumanchik,
Irishka, doncs, tindràs un plat tan reial. Tant els rovellons com la gallina van tenir una bona idea per alimentar els seus camperols satisfactòriament
nila
Luda, al principi vaig tenir molt de líquid (ous) quan ho vaig abocar immediatament. I els meus ous eren grans. No pesava les albergínies, n’hi havia exactament tantes com a la foto. I quan vaig treure el bol amb el paquet de la nevera al matí i el vaig vessar del paquet, les albergínies ja estaven seques. Segons la recepta, s’escriu que cal drenar l’excés de líquid que s’ha alliberat. Però no tenia líquid.
Podeu provar salsa de soja, però és el vinagre balsàmic el que dóna gust i gust.De seguida em va semblar que resultava un gust molt agut, però el plat es va mantenir i tot es va assentar, tots els productes es van fer amics i el gust es va barrejar i va florir.
tany81
Sobre la carn. Fa uns anys vaig provar un plat similar, només sense bolets. També va menjar d’una paella al costat de l’estufa mentre estava de peu, estava segura que estaven bullides i fregides, només les llavors eren vergonyoses)))) Vaig anar a esbrinar quin tipus de víscera, però va resultar ser albergínia))))
julia_bb
nila, quina recepta tan misteriosa amb les albergínies. És tan inusual que les haureu de sucar amb ous. Segur que ho provaré, també tinc bolets blancs secs
Cita: nila
Nelya, i res atapeït! Vine! I compartiré els bolets i beuré el te de l’ànima.
Tumanchik
Les noies cuinen aviat aquest matí. Aquí fa molta calor. Al vespre, va abocar albergínies sobre les albergínies (de fet, se n’havien quedat 4 peces). No l’he ficat en una bossa, de manera que l’he pressionat amb força en un bol. Al matí el vaig cuinar massa en una vinyeta sobre Pastisseria. Fregits en una capa fina: girar els panellets. Després, al mateix mult, vaig fregir uns rovellons bullits descongelats, moltes cebes, filet de pollastre en escabetx (espècies + pebre + sal + salsa de soja + balsàmic + refresc + oli d’oliva). Quan estigui tot fregit, hi he afegit albergínies i unes cullerades de crema de llet amb sal i alls. Vaig tancar la tapa i vaig fregir. Servit a homes adults amb farinetes d'ordi cuites al sofregit amb pastanagues i cebes. I verdures. Els nens més petits van mastegar farinetes. I jo (aprofitant la meva posició oficial mitjançant pull) vaig menjar només amb una cullera d’una cassola amb tomàquet.
Només és OTPAD !!!!!!
Per postres, cafè / te d’espígol amb pa i crema de fajol d’Angelkin.
Després d’esmorzar, tothom es va estirar tranquil·lament als sofàs. El nen va pujar a les barres horitzontals. AQUÍ ESTÀ ELLA _ FAMÍLIA DE GRÀCIA !!!!
Xef
Enhorabona per la merescuda victòria a la competició "Millor recepta de la setmana"
gala10
Nelya, Us felicito sincerament per la vostra merescuda victòria! Feliç per tu.
nila
Aquí estic, gairebé trobo a faltar un kulema, un esdeveniment tan inusual per a mi. Això és el que significa que no participo en concursos i no miro aquests temes.
Vaig córrer ràpidament al fòrum per comparar la meva recepta de cogombres Nizhyn amb la recepta d'Irochka, i aquí teniu un missatge en un missatge personal del xef.
Xefbé, perdona'm el ximple per dubtar, bé, no m'ho vaig imaginar de seguida
Moltes gràcies per assenyalar la meva humil recepta! Bé, molt, molt maco! I no puc ni creure ...

TumanchikIrochka, he trobat a faltar el vostre meravellós i detallat informe. Ara fa una setmana tan calorosa, tant pel que fa al clima com als preparatius. No hi ha absolutament temps per anar al fòrum. Només per incursions per a una recepta.
Ets genial per millorar la recepta i ajustar-la per tu mateix! És meravellós que pogués alimentar-se del cor i satisfer els seus camperols
I també vaig córrer a fregir les meves misterioses albergínies (aquesta vegada amb xampinyons). Marinat a la nit, però les meves mans no hi arribaran, violí amb cogombres. També el vaig remullar amb 4 ous, es van agafar alguns ous de colomí i les albergínies són grans.
Marca de verificació, gràcies per la felicitació, molt maco!
Rada-dms
Enhorabona per guanyar la preciosa recepta !!!!!!
ang-kay
Nelya, Enhorabona!
Vinokurova
Nelya, ENHORABONA PER LA VICTORYRIA!
Gaby
Nelya, enhorabona per la merescuda victòria, un agraïment especial al cap, per l’agraïment de la recepta de Nilochka.
nila
Rada-dms, ang-kay, Vinokurova, Gaby, gràcies per paraules càlides!
Avui ha vingut Dolchka amb el nuvi. Va fregir les seves albergínies amb xampinyons. Què puc dir ... després de cuinar amb mantega congelada, amb bolets, semblava una mica sec i el gust dels bolets no era tan pronunciat.
Però la meva filla no ho va provar aquella vegada, avui a tots dos els ha agradat l'opció amb xampinyons. Vam anar a casa i ens vam endur el que em quedava.
I al meu cap ara el pensament gira tot el temps.Si congelo els daus d’albergínia al congelador durant l’hivern, creieu que podré cuinar aquest plat a l’hivern o no? És que no he congelat mai les blaves crues i només les congelades al forn. Però, a jutjar pels comentaris, probablement no val la pena.
Husky
Nelya, amb una victòria !! I tots amb una recepta preciosa !!
Nelya, avui he tornat a preparar el teu enigma !! Vaig decidir fer un trencaclosques del vostre enigma i hi vaig afegir un altre ingredient secret Carbassó !!! Totes les mateixes cares es resolien. Filla i marit !! No resolt. Van dir que el gust havia canviat, però no el podien reconèixer. Tot estava satisfet. Van dir que demà els puc demanar un altre trencaclosques. Hi estan d’acord !!
Gràcies per la recepta !! Estarà en demanda amb nosaltres. Exactament !!

Totes les receptes

© Mcooker: les millors receptes.

mapa del lloc

Us aconsellem llegir:

Selecció i funcionament de fabricants de pa