D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC-01)

Categoria: En blanc
D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01)

Ingredients

MV Redmond RMC-01
Nevera automàtica
Diversos aliments i una mica d’imaginació

Mètode de cocció

• Bon dia a tothom! Gràcies per passar per aquí i espero que el que llegiu sigui útil per a aquells que viatgin.
  • L’any passat vam planejar un viatge a Altai (Yarovoye). En total, vaig haver de superar els 6.700 km des d’EUROPA fins a Àsia i tornar. Va passar que la meva mare viu allà (la visitem, fa 2 anys que no ens veiem "en directe"), tot està a Skype. Vam pensar durant molt de temps com aniríem i vam decidir que aniríem en cotxe.
  • La preparació va durar molt de temps, va trigar gairebé un any a preparar-se. El marit va canviar el cotxe d’un Chevrolet Niva per un Great Wall Safe (la bateria del cotxe és de 65). Som molts: cinc persones: dos adults i nens d’1, 3 i 11 anys. No és còmode conduir a Niva i el maleter és massa petit i hi ha moltes raons per les quals hem abandonat aquest cotxe a favor de la caixa forta de la Gran Muralla (no ho descriuré). Vam haver d’anar 3 dies i 12 hores de Moscou a Yarovoye i tornar 3 dies i 6 hores.
  • El meu marit estava ocupat amb el cotxe i jo vaig saber com i què agafar a la carretera i com i on menjar. Com que el menjar als cafès de la carretera i tot tipus de "restaurants" no em convenia, vaig haver de resoldre el problema amb el menjar. El temps va passar, els pensaments estaven en ple apogeu, hi havia bullidors automàtics i gasolina. rajoles i moltes altres opcions - al final ens vam instal·lar a MV Redmond RMC - 01. És compacte i de poca potència - just per a una màquina. Va haver de comprar un 1200 CONVERTER (va costar 4.000 rubles). D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01)
  • També hem comprat un REFRIGERADOR DE VEHICLES per 12 volts (4,2 mil rubles) i un volum de 28 litres (o 9 ampolles per 1,5 litres), la temperatura va disminuir entre 19 i 23 graus respecte a l’actual i, si amb acumuladors de fred, la temperatura era i 0 gr, i si no hi ha, llavors 5-6 gr.
  • Per a MV es va comprar el convertidor, es va mantenir la pregunta, quina FEED. També volia farinetes, sopa i sopar. (es van substituir els productes del forn per galetes ...).
  • Llista de productes que he pres (potser he trobat a faltar alguna cosa):
  • 1. Grans de fajol (en porcions, ja que no cal esbandir-los) - 2 paquets (5 sobres). Vam menjar 2 paquets a la vegada.
  • 2. Llet en tetropak 200 ml - 3 unitats (per a cereals)
  • 3. Arròs llarg en bosses - 1 paquet. (s'utilitza per sopar guisats de peix i verdures)
  • 4. Pasta - 2 paquets de 400 gr (preparats per al sopar)
  • 5. Mongetes blanques en conserva - 2 llaunes (per a borscht)
  • 6. Assortiment de verdures "Bonduelle" (pastanagues, pèsols, mongetes, mongetes, coliflor) - 3 prohibició. (per sopa de peix i només menjar)
  • 7. Assortiment de verdures congelades: 2 paquets (per a guisat de verdures amb arròs)
  • 8. Mandonguilles de gall dindi (menjar per a nadons Sempre) 125 gr - 2 llaunes
  • 9. Conserves de peix: 2 llaunes (llaunes amb clau per no jugar amb l'obertura)
  • 10. Apòsit de borsch (ho vaig fer jo mateix: col, pastanagues, cebes, remolatxa) tot això en una safata sota la pel·lícula.
  • 11. Costelles, fregides prèviament, posades en un vapor de MV i congelades - menjades en les primeres 24 hores.
  • 12. Mantega "President" 10 gr - 1 paquet. (20 unitats)
  • 13. Paté en pots petits amb una clau -4 unitats.
  • 14. Embotits, també congelats - 12 unitats
  • 15. Crema agra - 1 prohibició (només el primer dia per a borscht)
  • 16. Salsa
  • 17. Maionesa
  • 18. Pa
  • 19. Espècies, sal, sucre.
  • 20. Tomàquets, cogombres
  • 21. Formatge elaborat, formatge normal
  • 22. Iogurt per a nens i regular
  • 23. Tot tipus de galetes, assecat, Barney kids ....
  • 24. Menjar per a nadons per a nadons (cereals en pots i tetropacks, farinetes seques BR, pots amb aliments de carn "Babushkino Lukoshko" i Sempre, purés de fruites en tetropacks.
  • Aquí hi ha aquest MENÚ (tot es va repetir en les dues direccions):
  • 1. Esmorzar: farinetes de civada (com s'ha demostrat a la pràctica, podeu coure tant arròs com mill) - cuina diferent
  • 2. Dinar: sopa de borsch, sopa de conserves de peix, guisat de verdures i arròs i paté
  • 3. Sopar: costelles amb blat sarraí, salsitxes amb blat sarraí, banyes amb salsitxa.
  • El menú no era variat, ja que no hi ha oportunitat de "fantasiar" a la carretera. Tots els nens menjaven el que jo cuinava al matí i, a l’hora de dinar, només s’havia d’alimentar el vespre d’un any a la nit amb el menjar que se’n prenia, però la mitjana no es negava a participar-hi. Per tant, quan vaig prendre DP, en comptava amb dos. (Alguns dels productes es van quedar a la tornada, així que vaig comprar a més només el que faltava)
  • Vaig posar alguns productes a MV per endavant, de manera que, per exemple, només hi heu d’afegir aigua o llet, ja que circulava la major part del camí a la meva falda. Per exemple: per a les farinetes: farina de civada, sucre, poseu mantega per endavant i, mentre conduïu, aboqueu aigua i llet i s'encén immediatament; sopa: poseu-ho tot excepte aigua, aboqueu-lo just abans de coure-ho. Les culleres de CF estiraven a la guantera, ja que les farinetes havien de remenar-se després de la cocció, de manera que no es compactessin, sinó que quedessin homogènies.
  • Farinetes:
  • Borsch:
  • D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01) D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01) D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01) D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01)
  • Sopa de peix, guisat de verdures amb arròs:
  • Sopar (en hotels):
  • Ara sobre el més important: el treball de MB en el camí:
  • El multicooker es va connectar mitjançant un cable d’extensió, la tensió durant la cocció en moviment es va mantenir a les 13.1-13.6, en funció de la funció seleccionada. Per exemple, a MKash era estable a les 13.4-13.6 i a Baby Food va baixar a 13.0 al començament de la cocció i, després, es va reduir. L'únic que vaig apagar quan es van aturar o van conduir en un embús, ja que la tensió va baixar a 12,4. Al cotxe no hi havia res, no hi havia res que esclatés! Per tant, el procés del cap va ser continu des del viatge. D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01)
  • I per a les molles, calia escalfar els aliments en un vapor, com el iogurt, que quallava de la nevera, que només cremava aigua per a farinetes o bevia te. Tot es va preparar ràpidament. 5 minuts i ja està. El menjar s’escalfa ràpidament (per cert, s’escalfa més ràpid que l’escalfador automàtic especialitzat en menjar per a nadons) i manté la calor.
  • Durant el procés de cocció, el vaig mantenir sobre els meus genolls; no estava calent, és convenient mantenir-lo quan cuineu farinetes, però quan feu sopa, havíeu de posar un coixí automàtic calent. Per a la sopa, les proporcions per menjar una vegada, aproximadament 1,6 litres, ja no, ja que també tremola a la carretera; podeu cremar-vos !!!
  • Vaig cuinar el sopar als hotels. Al llarg de tot el viatge hi vam passar la nit 4 vegades (2 en una direcció, 2 en l’altra).
  • Fàcil de rentar! Va posar el menjar en plats i hi va abocar aigua i, com que estava calenta, l’aigua es va escalfar ràpidament.

Nota

El cotxe i el multicooker van suportar el viatge amb dignitat. No vam passar pel menjador pel camí: tothom menjava només del que portava!

Per a la reassegurança, el meu marit va agafar una estufa de gasolina amb una llauna de gasolina, l’utilitzaven, però podeu prescindir-ne, cosa que vaig fer a la tornada: no ho vaig aconseguir gens.
D’Europa a Àsia (concentració amb un multicooker Redmond MRC -01)

L’únic que no vam preveure va ser un adaptador per a una nevera de cotxe, de manera que es pogués connectar a una presa de corrent de 220V dels hotels, però la mantega es va tornar sense ella, no es va fondre. En el proper viatge segur que comprarem. Atès que als hotels de carretera no es proporcionen neveres per als hostes.

Vasilica
Marinochkaquins bons companys sou! Gràcies per una crítica tan interessant, la vaig llegir com un llibre. Per descomptat, això no em serà útil, però sens dubte explicaré la vostra experiència a aquells que viatgin en cotxe.

Gala
Marina, ets una heroïna!
Una carretera així, sí, amb tres nens i cuinant sobre la marxa. BONS HOMES! Gràcies per la història detallada, molt interessant!
Lissa
Bravo! Gràcies per la idea.
Cita: + Gala +

Marina, ets una heroïna!
Una carretera així, sí, amb tres fills i cuinant sobre la marxa

Aquí ho tinc, l’heroïna! I quins nens més intel·ligents, poden emprendre un camí així!

Però ens costa, la filla està adormida i jo també .
Masinen
Marin, no vas intentar cuinar sobre la marxa? Recordo que el bullidor estava endollat ​​quan el cotxe estava aparcat, però la veritat és que era de 12 volts.
Administrador
M’estic preparant per al viatge, potser també puc portar el bebè sota l’aixella?

Bon informe per a aquells que tenen dubtes sobre com cuinar i menjar durant la marxa. bé sense sortir de la caixa registradora, és a dir, des del volant i el cotxe!

Marinka, GRÀCIES!
Cita: masinen

Sí. Vaig haver d’encendre no sobre la marxa; l’aigua s’escalfava per sota del vent. Sí, durant 3 minuts per a una parella, vaig escalfar-me a molt calent, vaig abocar-ne la meitat, l’únic que havia d’encendre el cotxe era que el motor funcionés.
Cita: Vasilica

Però ens costa, la filla està adormida i jo també .

L’ancià no suporta el mateix, però les pastilles ajuden! Sense cap aventura al respecte, no n’hi va haver, i fins i tot es va donar un temps mitjà. Així que no són molt bons per a mi i per als "atletes"
Senyal
Gracies a tots! Estic molt satisfet que us hagi agradat l'informe.
Tanyulya
Marina, informe
Ben fet !!! Tu, el multicooker i el cotxe. Però abans de res vosaltres
Torsió
MarinaGràcies per compartir una experiència tan interessant. Els meus amics van de viatge amb nens a Transcarpàcia. Sens dubte compartiré aquesta informació amb ells, estic segur que els serà útil.
Cita: masinen

Sí, aquí hi ha un altre marit que va suggerir, si la bateria és de 75, amb un motor durant mitja hora n'hi ha prou
RepeShock

Gràcies per l'informe. Ben fet!
yara
Aquesta és la recepta !!!!!! Bravo !!!!!!!!!!!
Cita: Mar_k

Tinc por cuinar sobre la marxa. Vaig pensar quan vam fer parades i cuinem amb el motor engegat.
Cita: masinen

I no hi ha res terrible! És temps extra per aturar-se, però no en teníem.
Cita: Mar_k

Marinai quines tauletes? De sobte ens ajudarà, en cas contrari, fins i tot a la ciutat amb l’autobús passa malalta.
Rick
Cita: Mar_k

nens de 1 any, 3 anys i 11 anys.
Germana! Molts no entenen com portem amb nosaltres un nen d’un any a tot arreu, un patamushta “no és possible portar un nen menor de 3 anys”. Segur que heu sentit aquesta frase més d’una vegada. És cert que en tenim una fins ara, però hauríem anat amb tres. Sou grans companys! I gràcies per l'informe detallat.
Cita: Vasilica

Faig servir "Dramina": aquestes tauletes es poden utilitzar per a nens a partir d'un any. Des de la primera infància, la meva filla gran va ser sacsejada tant en autobusos com en cotxes: estava turmentada, recordo que de vegades amb trasllats al jardí d’infants, sobretot a l’estiu.
Cita: Rick

Per descomptat, amb el primer, per la meva joventut i tranquil·litat, tenia por de tothom i no vaig anar on. Quan va néixer el segon, les opinions ja havien canviat, d'alguna manera es va fer més fàcil tractar-ho i, amb el tercer, ja "si cal, llavors és necessari". Vam conduir amb la nena per primera vegada quan tenia 3 mesos: tots no van aguantar res, va ser fantàstic, llavors vam anar.

Gràcies!
Cita: Mar_k

No van ajudar el meu fill i em van posar malalt. Només compro xucletes de menta, com les soviètiques.
Cita: Rick

Marina! Super! I envejo, d’una manera blanca, és clar. Ens agrada viatjar en cotxe, però no conduïm durant tant de temps, com a molt poc més d’un dia. Germana! Molts no entenen com portem amb nosaltres un nen d’un any a tot arreu, un patamushta "no és possible portar un nen menor de 3 anys".Segur que heu escoltat aquesta frase més d’una vegada. És cert que en tenim una fins ara, però hauríem anat amb tres. Sou grans companys! I gràcies per l'informe detallat.
NikSV
Marisha!
Passeig increïble, informe increïble!
Admireu-vos !!!
Cita: masinen

... El meu fill i jo vam anar per primera vegada quan tenia un any. I amb les seves filles era generalment fàcil i també viatjava per tota Europa un any))

Sou grans companys: viatgers! No cal tenir por, només cal agafar-ho i marxar! Sí, fa por als nens, és problemàtic ... Però és tan interessant i informatiu per a tothom. I espereu fins que creixin -
Masinen
M’encanta viatjar en cotxe. Avui he aprovat el visat Schengen de Polònia. Doncs bé, els polonesos, per descomptat .... Dónen només 2 dies de trànsit per tota Europa! Avui els he explicat que necessitem almenys tres dies, de cap manera, et diuen dos dies i van com vulguis. Aquells en tornen dos a dos. Estava disgustat, volia anar a comprar 1 dia (((

... Estava disgustat, volia anar a comprar 1 dia (((
Això és el més ofensiu, que és el més important en aquest període !!!! També m’agrada anar de compres, buscar alguna cosa nova. Jo era a casa de la meva mare, així que vaig pujar a petites botigues: tot és interessant !!!
Masinen
Així que quan hi vaig, sempre compro coses per a nens a Europa, potser hi ha més barats i l’elecció és millor. I després vaig pensar que aprofundiria en la tècnica, ja que els polonesos ho sabien i les figues em van mostrar)))
Bé, potser passarem per aquí, és clar, però tot això funcionarà i tindrà pressa. I no podrem parar amb normalitat i ens haurem de llevar aviat, en definitiva, de llauna. Vaig perdre l’hàbit de conduir així. Bé, ens obrirem pas, som russos al cap i a la fi
Bona sort !!!
OlikLelik
Moltes gràcies pel vostre informe. El marit corre sovint de viatge de negocis, menja molt malament. Ara prendré nota de la vostra experiència. Tot estava pintat amb molt de detall! Ets genial !!!!
Omela
Marina, queda bocabadada !!!!!! Ens podeu explicar més sobre el convertidor actual ?? On heu comprat les contrasenyes.
Kara
Marina, adora

Marinochka, també tenim un dilema de com viatjar més econòmicament, pel nostre compte o en avió / tren. I si en cotxe, per descomptat, no hi ha restaurants. Digueu-me, heu calculat quant costava la carretera (juntament amb la gasolina i tot el que heu comprat a la carretera, dispositius, menjar, tovallons, etc.)? També seria interessant calcular quant "menjava" el vostre cotxe a l'autopista? Heu d'ajustar o comprar alguna cosa (petroli, per exemple, o quins filtres ...)? I, tanmateix, només condueix el vostre cònjuge o heu canviat? T’has quedat la nit? Si és així, on?

Ho sentim per un munt de preguntes, ara és tan rellevant com sempre.
Senyal
Omela, comprat a la marca Qumo per 1200 watts.
KaraPer descomptat, no vam decidir immediatament viatjar en cotxe! Va passar que la meva mare es va traslladar a Altai per a la seva residència permanent. Però el viatge en tren fins a ella durant 72 hores i emblanquinat en aquell moment costava 3600, i érem 5, i fins i tot tenint en compte els bitllets infantils va sortir molt decentment, però a l'avió no hi ha paraules en absolut !!!! A la pista, el nostre cavall no menjava molt, de 8 a 11 litres, per tant, el consum per diners no és fantàstic i la gasolina 95 costava uns 31 rubles. (en general, uns 20 mil per a la carretera en ambdues direccions)
I vam passar la nit als hotels de la carretera només 4 vegades (d’anada i tornada), per 7.000 persones. I de camí, vam menjar a una cafeteria, però en d’altres decents, només dues vegades, i això va ser al principi del camí i al final (no hi havia ganes) cuinar, durar 1000). No és car, perquè en comparació amb els preus de Moscou, això és un comunisme complet !!! No recordo quant van gastar en productes, però una mica, aproximadament segons la llista (al principi), es pot calcular i els dispositius que es van comprar al principi van escriure el seu cost (MT, convertidor, nevera), de nou, es tracta d’una compra única i servirà per a més d’un viatge. !!
Sobretot el meu marit conduïa, no em va confiar el seu cavall, tot i que el vaig canviar un parell de vegades, però no a l’autopista, sinó a les carreteres buides del país, fins i tot no gaire ... Conduïm 800 km -900 km al dia i va dormir 6 hores. És cert que paràvem sovint, com amb els nens i per alimentar-nos i totes les coses, en algun lloc durant 1 hora i 2 hores a dinar, hi havia 3 parades al dia + durant la nit. L’únic era canviar l’oli del cotxe, perquè calia canviar el manteniment i ja està! Però el meu marit va preparar amb cura tot el cotxe per al viatge !!! Així doncs, una cosa així !!!
Irina.
Senyal, quin viatge interessant, tot està tan ben programat, en els meus pensaments he anat per aquí mateix. Quins bons companys que sou, amb 3 fills, i fins i tot amb petits, no tenien por d’anar per aquesta carretera. Aquests viatges són molt beneficiosos per a la família, es reforcen l’educació i les relacions.

Molt informatiu per a mi. Prenc una nota. Quant al convertidor de corrent, ni tan sols sabia que això passés per a màquines. Li mostraré al meu marit, li diré, que permeti reflexionar sobre aquesta opció.
Ah, m’imaginava com diria a la meva família que em vaig emportar un multicooker durant el viatge i que vaig cuinar-hi mentre conduïm, i definitivament dirien que no era normal. Ja em semblen estrany que tinc 3 olles a pressió multicooker i després no puc viure sense elles a la carretera.
Marina, i quina potència hauria de tenir la tècnica? Pel que sembla, MV és millor que un petit, per a 2-3 litres, no en tinc, el meu és de 5, 6 litres. Què, un altre per comprar? Prendre un tret de control per a ells?
Senyal
Irina., gràcies !!! Sí, el viatge és molt emocionant !!! Un càrrec d'alegria per a tot l'any !!! No podem esperar fins que hi anem !!!
I la tècnica ha de ser de baixa potència, on no superi els 350-400 W, o el convertidor sigui més potent i es necessiti una bateria de més potència !!! Tenim un convertidor per a 1200 i quin maleït 65 sembla ... Si cuineu a un hotel, podeu agafar-ne un de gran, i jo estic al cotxe mentre condueixo farinetes, sopa, de manera que només pareu i mengeu !!!
Allegra
Marina, genial! Ben fet!
I el MV no es pot posar sota els vostres peus? Per no aguantar ...
irysikf
Super tema! Gràcies per l'informe. I encara tenia una idea, també podeu fer servir el mestre per cuinar ous remenats i no només (per a una gran varietat de menús o per a aquells a qui no els agrada molt les farinetes), és petit i perfecte per viatjar. Aquí hi ha un Temka (perdó, no puc fer Tyts) https://Mcooker-can.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=334853.0
Senyal
irysikf, Em portaré una cosa així: el mateix de baix consum https://Mcooker-can.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=382950.0
Cita: Allegra

Marina, genial! Ben fet!
I el MV no es pot posar sota els vostres peus? Per no aguantar ...
La MV la conservo només durant la cocció i també hi poso un coixí d’arc per tal que sigui més còmode subjectar-lo i no tremoli gaire. Si a les cames, és possible, només si no sopa, sinó la segona, per no esquitxar-la.
irysikf
Cita: Mar_k
Ara, si m’haguessin adaptat per posar-lo i perquè no tremolés, no bombaria, tot i que em sembla que els artesans xinesos ja l’han inventat
Senyal
irysikf, cal pensar i buscar !!! Potser se m'acut alguna cosa !!!
Omela
Marina, gràcies. Ja veuré!
Mariposa
Vaja! Estic meravellat!
Bé, això resulta ser gairebé una casa sobre rodes) Només no hi ha ànima
Senyal
Mariposa, i aquí està !!! el meu marit va comprar un contenidor plegable especial, anomenat dutxa de carretera !!! Però no vam haver d’utilitzar-lo, però per si de cas !!!
Irina.
Senyal, Marinaencara esteu de vacances o ja esteu a casa? Estic esperant una nova història sobre un viatge amb un multicooker, etc.
Senyal
Irina., Ja estic a casa !!! Arribat com fa una setmana !! Van ordenar una mica les coses, van enviar els nens a la llar d’infants, quedaven 2 mil fotos per distingir. Sens dubte, us explicaré com he anat!
També vam visitar Chelyabinsk en trànsit i vam aconseguir veure alguna cosa.
Cita: Mar_k
També vam visitar Chelyabinsk passant per aquí, vam aconseguir veure alguna cosa!
És bo!!!
Analitzeu les imatges i si us plau.
SmiLena
Senyal, llegiu el tema sencer amb àviditat, potser heu perdut històries noves sobre els vostres viatges, feu un enllaç on llegir. Molt interessant . Em vaig comprar la mateixa olla de cocció lenta i un panell, i ara estic pensant si me l’emporto de viatge. Vaig al càmping, sembla que hi ha tres àpats al dia, però el meu bebè té 2 anys, no sé si menjarà menjar del menjador
Senyal
SmiLena, gràcies per visitar la pàgina. Per motius de salut, no vaig continuar l'informe, tot i que vull fer-ho. I el viatge va ser molt interessant, em vaig endur alguns aparells més

Totes les receptes

© Mcooker: millors receptes.

mapa del lloc

Us aconsellem llegir:

Selecció i funcionament de fabricants de pa