Déu us beneeixi, Suzdal

Mcooker: les millors receptes Sobre viatges i turisme

SuzdalEls meus amics van parlar tan interessantment del viatge a Suzdal que tenia moltes ganes de repetir la seva excursió. Per cert, sovint trien una ciutat històrica que hagi preservat els seus edificis des de temps antics com a objecte de viatge. Aquesta vegada l'elecció va recaure en l '"Anell d'Or de Rússia". Finalment, hi havia dies de descans habituals en què podies anar de viatge amb la teva família.

SuzdalMentre miràvem el mapa i fèiem plans, teníem més ganes de visitar Suzdal, aquest antic assentament únic situat en un petit turó, on a l’horitzó descansen contra el cel els camps i els boscos que envolten la ciutat.

Vam marxar amb altres turistes a primera hora del matí en un còmode autobús, acompanyats d’un guia. Tot el camí, la dona guia va explicar fets interessants. Resulta quant no sabem! I ni tan sols ho sabem!

I aquí som a Suzdal! Vam pujar cap a la ciutat per la carretera de circumval·lació. La ciutat d'un cop d'ull! És famosa pels seus edificis, que conserven les peculiaritats de la cultura dels temps de Vladimir Monomakh i Yuri Dolgorukov.

Suzdal és un monument d’arquitectura antiga, de manera que no es permet als residents construir edificis residencials superiors a dues plantes, per no distorsionar l’arquitectura protegida. Molts estrangers vénen a admirar la bellesa local, impregnada de la història de la ciutat. La restauració d’edificis es fa constantment aquí, és necessari mantenir les imatges que s’hi conserven per evitar que es destrueixin completament.

Vam visitar els llocs històrics més famosos de la ciutat. Normalment s’ofereix als turistes visitar les catedrals Rozhdestvensky i Rizpolozhensky, conegudes com a exemples vius del processament creatiu de l’arquitectura bizantina sobre una base russa.

Una bellesa sorprenent els espera als visitants a l’interior de la catedral del Naixement. Les parets del terra al sostre estan pintades amb frescos multicolors que representen la història divina des del naixement de Crist fins a la seva mort i resurrecció.

Durant molt de temps vam examinar les escenes del quadre, vam admirar la serenitat que regna al temple, volíem estar encara en aquesta increïble atmosfera de tranquil·litat. Però ens esperava un magnífic monument arquitectònic més.

SuzdalLa Catedral de la Diposició de la Túnica va ser restaurada el 1964. El santuari és un dels primers temples de l'arquitectura medieval. Té una mida relativament petita. El monjo hi batega les campanes. Diuen que, si escoltes el timbre de principi a fi, definitivament et veuràs més jove durant diversos anys i guanyaràs felicitat espiritual. Un son realment diví, no ens va deixar anar. Volia estar parat i escoltar, oblidant-me del temps, dels problemes mundans, del temps per tornar a casa ...

A la sortida vam comprar records que ens recordaran un viatge inoblidable. L’autobús ens va allunyar de la ciutat, però en els nostres pensaments encara quedava el repic de campanes, com en el nom mateix d’aquest bell monument de l ’“ Anell d’Or de Rússia ”. Déu us beneeixi, Suzdal! I explicarem als nostres amics l’atractiu i la inoblidable que sou.

Maiskaya E.

Vas a descansar a l’estranger? Prepareu-vos correctament. 8 consells per a aquells que van de viatge   Prepareu el trineu a l’estiu

Totes les receptes

© Mcooker: millors receptes.

mapa del lloc

Us aconsellem llegir:

Selecció i funcionament de fabricants de pa