Rada-dms
Husky, Lyudochka, et va venir al cap una magnífica idea de carbassó! Gràcies, ara volia provar encara més aquestes endevinalles.
nila
Lyudochka, em complau especialment escoltar els teus elogis.
Ni tan sols he somiat amb aquest reconeixement. Conec la recepta durant molt de temps, però ella la va deixar posposant per més endavant.
Luda, és molt interessant pel carbassó. Les vau sucar en un ou juntament amb les albergínies?
Husky
Rada-dms, oh, sempre ets benvingut !! M’alegraré si la idea és útil. Resulta tan malhumorat !!

Nelya, tot és correcte. Remullat de la mateixa manera, juntament amb l’albergínia. Avui he rebut una doble ració. I demà ho podreu tornar a fer. Però crec que encara hem de fer un descans.
Llum
gràcies per la recepta! També he fregit, submergint cada cercle en un ou! I aquí tot és senzill !!!
va resultar molt saborós! però el meu marit va dir: la carn no n'hi ha prou! kaneshno, doneu-los només carn !!!
També tenia una idea sediciosa sobre la congelació d’albergínies ... però les vaig congelar (només tallades a tires ... no entenia res. Cuino exclusivament per a mi mateix) en un guisat de verdures ... em va semblar que eren amargues
pom

Nelya, acabo de veure la teva recepta. Em va agradar molt. Correré a tallar les albergínies. Només jo fregiré sense bolets (tenim sequera), no hi ha bolets.
Cita: nila

I al meu cap ara el pensament gira tot el temps. Si congelo els daus d’albergínia al congelador durant l’hivern, creieu que podré cuinar aquest plat a l’hivern o no? És que no he congelat mai les blaves crues i només les congelades al forn. Però, a jutjar pels comentaris, probablement no val la pena.
Vaig congelar els blaus. De fet, alguns eren amargs, però els Helios, absolutament sense amargor. Així ho podeu provar.
Jeanne44
Nelya, bé, això és només un gran, genial gràcies !!!!! Ahir ho vaig fer amb bolets porcins secs: mortalitat! Tanmateix, no vaig afegir suc de llimona: n'hi havia prou amb balsàmic (potser perquè tinc menys bolets!). Les albergínies no absorbeixen oli, són tendres per dins! Super! A tota la família els va encantar!
kolobashka
I em vaig oblidar de pelar les albergínies. per adobar ja en una bossa de buit. Bolets porcini secs remullats. A continuació, us mostraré què surt.
Bé, no ha passat ni un dia. Ho vaig fer tot segons la recepta. Quan fregia les albergínies, l’olor era exactament l’albergínia. Després ho vaig barrejar tot, bé, només va sortir una olor impressionant. Però afegir suc de llimona i balsàmic és diví! Vaig tallar els alls, però tenia por de fer malbé l’obra mestra. Per tant, en reservo alguns en una altra paella. Hi vaig abocar molts alls i una branca de romaní.
En resum, la delícia és irreal !!!

Chuchundrus
Aquesta recepta em va perseguir durant molt de temps. Em va atormentar la idea de revelar el secret de les "misterioses albergínies". I ara ... ha arribat el dia X.
Com que el secret m’interessava més, naturalment vaig començar el procés de cocció amb l’albergínia: secret: al vespre, embolicat amb un ou i tapiat en una bossa, esperaven el seu destí. Quan es van començar a daurar instantàniament a la paella, em vaig adonar que ja no tenia forces per suportar mentre fregia els bolets i els "feia amics" amb albergínies més enllà de les meves forces. En resum, vaig buscar frenesí cirera, les vaig triturar, vaig afegir verds i alls i ... ... vaig menjar a l’instant
Aquí teniu la prova del que he fet
Albergínies misterioses
La propera vegada, reuniré tota la meva voluntat en un puny i estaré segur de portar la feina que vaig començar al final
Nelya, moltes gràcies per una meravellosa manera de processar i cuinar les albergínies
nila
Vam fer un descans d’aquest plat i, naturalment, no vaig examinar el tema, però aquí vaig decidir remullar les albergínies per demà i vaig examinar el tema, i aquí teniu comentaris no llegits
Cita: Llum
però el meu marit va dir: la carn no n'hi ha prou! kaneshno, doneu-los només carn!
Llum, bé, mima a la teva estimada i substitueix els bolets per trossos de carn si realment vol.

Cita: knop
Només jo fregiré sense bolets (tenim sequera), no hi ha bolets.
pom, si us quedeu sense bolets, no tenim res a dir, encara que no hi hagués sequera, no veurem bolets. Tot i que tampoc hem vist pluja des de mitjans de juliol. Fins i tot les gelades arriben a terra seca i no es poden mirar els nostres sabors sense llàgrimes.

Cita: Kolobashka
Bolets de porcini secs remullats
Cita: Jeanne44
fet amb bolets porcini secs: mortalitat!
Mmmm, Ni tan sols ho puc imaginar Puc imaginar el deliciós que estava

Cita: Chuchundrus
Aquí teniu la prova del que he fet
Chuchundrus,
Natasha, les teves fotos, com sempre ... només cal mirar i la salivació ja comença amb quins colors, i la història és tan general sense discussió
Gràcies per transformar la recepta a la vostra manera i donar-li nous colors i sensacions de gust! Sens dubte, provaré amb tomàquets, però encara desitjo que acabi el que vau començar.
Chuchundrus
🔗
Els bolets es queden ara, s’han d’adherir al mateix
Helen
Nelya, Accepteu l'informe !!! Em va agradar molt, gràcies per la recepta !!!

Innushka
bona i senzilla recepta) just el que buscava) gràcies
Jiri
Nelya, no tenia foto, ho he fet avui amb bolets porcini. Aquest any en tenim collita. Va resultar molt saborós. Quan fregia les albergínies, el meu marit em va preguntar si fregies el xai? Bé, havia de confessar-ho. Vaig afegir crema agra rústica, va resultar súper satisfactori. Gràcies de nou per la recepta!
Jiri,
Ira, fins i tot amb por No puc imaginar el deliciós que es fa amb els bolets porcini, perquè he oblidat completament el sabor dels bolets porcini. Les coses que enviaven parents llunyans de la regió de Moscou, es van assecar ... era tota una riquesa ... però va ser fa molt temps, ja en la infantesa. Ara no tenim aquesta oportunitat, perquè no hi ha bolets porcini a la nostra regió ni una emboscada amb altres bolets. Tampoc n'hi ha pràcticament a les botigues, però fa temps que no les prenc de les mans, em temo. Així doncs, els xampús i els bolets d’ostra són la nostra FSE
És fantàstic que la vostra família hagi apreciat aquesta recepta. I gràcies per l’informe
Innushka,
Inna, acaba de veure que em sap greu, una paisana que hagi ignorat.
Amb quins bolets heu cuinat?

Afegit el dissabte 17 de setembre de 2016 a les 19:10

Irinaés un tret de control
Penseu en la possibilitat de matar in situ
Haureu d’emportar-vos albergínies i volar cap als vostres bolets
Jiri
Cita: nila
Nelechka, vine abans que no et quedis sense!
Husky
nila, Nelya, i vull donar-vos les gràcies moltes vegades més. Ara tinc totes les vacances i, fins i tot després de les vacances, el vostre enigma sempre està present a la taula. Tothom sabrà fer-ho, però tothom m’espera per cuinar. Tothom lloa i menja, menja, menja !! No es queden mai. Així que gràcies enormes !! Vooot això !!!
nila
Ludmilaquè bé rebre aquestes ressenyes! Em fa vergonya la vostra lloança
Estic molt content que la meva recepta hagi arrelat a la vostra cuina.
Husky
Nelechka, no va arrelar, gairebé mai no surt de la meva cuina.
Aquí la meva filla, veient l’amanida al matí, es va sorprendre molt. Ella sospitava que no li donaria a Andrey al vespre (aquest és el seu marit, el meu gendre). Quan vaig saber que encara el mimava amb albergínies, em va sorprendre molt que la resta sobrevisqués fins al matí. "Normalment es menja tot (amanida)", eren les seves paraules. No em vaig tornar massa ingenu per explicar-li que la meva mà era la sobirana. Vull posar-ho tot, vull deixar-ne una i posar ràpidament les restes a la nevera.
Ara bé, si hi ha un bol d’amanida a la taula, doncs sí !!! Aleshores, les albergínies d’Andryushka s’acaben ràpidament.
nila
Lyudochka, deixa que el teu gendre mengi per a la salut! És tan bo quan el gendre s’ho menja de tot i amb gana.
El meu gendre, gairebé, és tan exigent que ni tan sols saps què tractar quan vinguin a visitar-lo. No menja, ni tan sols el tasta i no mostra gens de plats
No reconeix els peixos, les arengades, els pebrots farcits, els rotllos de col: tria la picada actual.Els xampinyons s’han de pelar de la pell. Però el més important és que si all fa olor a quin plat, no es menjarà. No reconeix l'all en cap forma. I així és com es poden cuinar albergínies si van amb all gairebé a tot arreu
Això és només que es guarden les misterioses albergínies, però, com les vostres, bols a la vegada, no, una cullera o dues com a màxim. En general, menja molt poc
lettohka ttt
nilaNelechka, quina recepta tan interessant! (y) Definitivament el cuinaré, ara és temporada d’albergínies, gràcies!
nila
Natasha, ho sento, l’acabo de veure! Cuini per a la salut abans que acabi la temporada d’albergínies! Aquest any estem una mica ajustats amb ells, i encara no he cuinat aquestes albergínies aquesta temporada. Tot el torn no els arribarà i, si hi ha albergínies, no hi ha bolets.
lettohka ttt
I gràcies, no és realment saborós !! Els nens van menjar i no van entendre què eren les albergínies !! Vaig cuinar sense bolets, marinat del vespre al dinar, no hi havia temps per fregir, estava ocupat amb els preparatius, només després de sopar vaig cuinar ... mmm coses tan delicioses ... Vaig afegir les restes a la pizza en lloc de bolets, molt saborosa! Gràcies per la recepta, Nelechka se la va emportar per a ús etern. Cap foto .. no hi va haver temps
nila
Natasha, és bo que t’agradin aquestes albergínies! Podeu marinar durant més temps, com més adobin, més interessant saben!
Però sense bolets, no he intentat cuinar. I molt sovint cal renunciar a aquesta recepta, perquè no he comprat xampany. Ara sabré que podeu prescindir de xampinyons!
lettohka ttt
Els bolets Nelechka no estaven a l’abast, vaig afegir condiment de bolets per l’olor) va resultar increïble!))) I la pizza també és deliciosa
Recomanació de noies, recepta molt deliciosa !!!
Jeanne44
Nelya, va tornar un any després amb una nova gratitud i una foto. És cert, vaig fer la foto a corre-cuita: tenia moltes ganes de menjar! Aquesta vegada ho he fet amb bolets porcini congelats! Molt, molt saborós i aromàtic! Als meus companys també els va agradar la recepta. És cert que ara hi ha qui hi ha molt: s’afegeix el que hi ha en lloc de bolets. Darrera vegada: pebrot.
Gaby
Neela, albergínia cuita, molt saborosa. He cuinat sense bolets i no he afegit suc de llimona, sinó que he afegit un parell de cullerades de salsa de soja, gràcies per la recepta.
nila
lettohka ttt, Natàlia, Jeanne44, Jeanne, i jo, només un any després, vaig tornar al tema i vaig llegir
NatashaGràcies per recomanar la recepta.
Jeanne, bé, amb bolets porcini per a nosaltres en general, com un rei
Avui he comprat les primeres albergínies d’aquesta temporada i xampinyons. Demà, o millor dit avui, s’ha de fer.
Vika, gràcies per l'informe i pel recordatori de receptes.
Simplement no tinc llimona a casa, però tinc salsa de soja
Hem de provar amb ell!
Rituslya
Amb prou feines vaig trobar la recepta. Al matí ho vaig veure a Missatges nous i, al vespre, tot va caure.
Nelechka, gràcies! Sens dubte, ho intentaria si ho veiés abans. A Baklaki li agrada molt i, en combinació amb bolets, és probable que en absolut
Necessàriament! Segur que ho provaré!
Gaby
Nilochka, a tothom els agradaven les albergínies tan delicioses. El seu sabor és inusual, i el que em va cridar l’atenció, quan fregia les albergínies, feien puf i semblaven coixinets inflats.
No em sabia greu la llimona, vaig decidir afegir vinagre balsàmic, ho vaig provar, hi ha agredor, vaig pensar on més afegir llimona. Vaig decidir afegir salsa de soja, el tàndem de salsa de soja i vinagre balsàmic queda gravat per a mi, tinc una recepta preferida per a amanides de carn marinada, on s’utilitza aquest adob. Va sortir bé i ho continuaré fent.
mamusi
nila, Nelya, Nelya, gràcies per la recepta. Vaig menjar això durant molt de temps en una festa. I ara també tindré una recepta. El cuinaré. Ens encanten molt les albergínies.
tana33
L’he portat als marcadors, espero albergínies a un preu democràtic))))
nila
Rituslya, Rita, si us agrada l’albergínia, us agradarà aquesta recepta! Esperaré que aporti la seva opinió!
Gaby, Vika, va canviar lleugerament els ingredients i va aconseguir un nou sabor del plat! És fantàstic que l'he ajustat per mi mateix :)
mamusi, Margarita, i us esperaré sobre el que ik quan el cuineu. Em pregunto si van menjar el mateix en una festa?
tana33, Tatyana, no falta molt per esperar, una mica més i albergínies i tindreu. El nostre preu encara no ha baixat, però ja estan comprant íntegrament.,
Ekaterina2
Gràcies per la recepta! Al matí esmorzem amb carbassó segons la vostra recepta. Va resultar molt interessant amb bolets d’ostra!
nila
Ekaterina2, Katerina, gràcies per llegir la meva recepta i per informar.
Però no vaig entendre de seguida que escrivís sobre carbassó! Què interessant! Ni tan sols tenia aquest pensament! Definitivament, també ho heu de provar i amb els bolets d’ostra és imprescindible. Gràcies pel nou gust!

i amb quina dada sobre "tu"?

Nathalte
nila, Nelya, gràcies. És increïble!
metel_007
Nelya, recepta de 5 anys i l’acabo de veure, m’encanten les albergínies, sens dubte ho faré.
Per cert, vaig pensar a congelar-los, els puc congelar fregits?
Com que em vaig congelar cru, no em va agradar, ho vaig llençar tot
Pel caviar cru, congelo els cuits al forn, resulta fantàstic.
filirina
Nelechka, gràcies per la deliciosa delícia! Bé, van resultar albergínies molt sinceres, tot i que ho vaig fer sense bolets, però sense ells era molt, molt saborós!
metel_007
Nelichka gràcies per la recepta.
Ahir també ho vaig fer, i també sense bolets, molt saborós!
Per cert, el marit no va poder determinar què menjava, però ho va fer bé
- Els ratolins van plorar, van injectar-se, però van continuar menjant el cactus.
nila
Nathalte, Natasha, metel_007, 3filirina, Irina, noies, gràcies per passar per aquí i revisar ostactli! M'alegro que m'hagin agradat aquestes albergínies!
Olya, També vaig pensar en congelar. Sé que Marina Marika congela ous ferrats en un ou. Diu que li agrada el resultat. Però ella fregeix els cercles, però crec que també es poden fer servir cubs. Avui he recollit una galleda d'albergínia, demà probablement ho provaré.
Ira, avui he volgut fregir els blaus, però a casa no hi havia bolets. Ahir vaig tancar el xampú i vaig congelar la resta. Ni tan sols pensava què es podia fer sense un bolet. Segur que ho intentaré.
I gràcies als vostres comentaris, vaig anar al tema i vaig veure el missatge Ekaterina2, Katerinaquè va fer amb carbassó. Però ho intentaria i ho vaig oblidar completament.

Oh, només m’he adonat Nathalte Saoi va deixar una ressenya fa 2 anys. Natasha, perdoneu-me, no ho veia més rabiós.

Totes les receptes

© Mcooker: les millors receptes.

mapa del lloc

Us aconsellem llegir:

Selecció i funcionament de fabricants de pa